Paul Knieriem over zijn Hamlet voor Amsterdamse jongeren: ‘Hier voel je wat representatie en herkenning doet met een zaal’.


Pr-beeld De Toneelmakerij door Rachel SchravenPr-beeld De Toneelmakerij door Rachel Schraven
” data-image-caption=”

Pr-beeld De Toneelmakerij door Rachel Schraven

” data-medium-file=”https://www.wijbrandschaap.nl/wp-content/uploads/2023/04/De-Toneelmakerij-Hamlet-Beeld-Rachel-Schraven-1__ScaleMaxWidthWzE1MDBd_CompressedW10-300×200-1.jpg” data-large-file=”https://cultureelpersbureau.nl/wp-content/uploads/2023/04/De-Toneelmakerij-Hamlet-Beeld-Rachel-Schraven-1__ScaleMaxWidthWzE1MDBd_CompressedW10-1024×683.jpg” />

Half maart ging ik kijken bij de Hamlet van de Toneelmakerij, een voorstelling die speciaal was gemaakt in en voor Amsterdam-West. Ik had wat vragen over die voorstelling, schreef ik in de recensie, en die vragen zouden we bespreken in een podcast met Abdelkader Benali, de bewerker van de tekst, en Paul Knieriem, de regisseur.… 

Het bericht Paul Knieriem over zijn Hamlet voor Amsterdamse jongeren: ‘Hier voel je wat representatie en herkenning doet met een zaal’. verscheen eerst op CULTUURPERS.

Blij mee? Doe me een donatie!
Become a patron at Patreon!

Wil je hulp bij het schrijven, of gewoon een keer advies over je project? Stuur me een mailtje.