instagram

Citymarketing maakt een stad van Nederland

Ze waren altijd een beetje het afvoerputje van marketingland: stadspromotiemensen of citymarketeers. Vooral kunst- en cultuurmarketeers zagen ze liever gaan dan komen, want het kost hun alleen maar geld. Leuk idee dus van Cultuurpers-partner ACMC om ze eens samen te brengen. Inmiddels heeft Citymarketing namelijk de wind mee. Stadspromotie is hot, en heeft ontdekt waar de kracht ligt: buiten de eigen stadsgrenzen. Amsterdam zou Rotterdam het liefst inlijven als Amsterdam Harbour, en Holland Promotie ziet de havenstad al als het Architectuurdistrict, zoals Friesland het Nederlandse Lakedistrict wordt genoemd. Amsterdam is daarbij de gezellige binnenstad. Al hadden Utrechters liever die naam …Verder Lezen…

Source:: Citymarketing maakt een stad van Nederland

      

Wil je hulp bij het schrijven, of gewoon een keer advies over je project? Binnenkort komen er weer workshops aan.

Schrijf je nu alvast in voor de nieuwsbrief, dan blijf je op de hoogte.

Scroll Up
Waarmee kan ik je helpen?
Holler Box