Ondergrondse besturing


Metro!

{mosimage}

De mooiste en vriendelijkste ondergrondse ter wereld,
die van Berlijn, heeft nu ook het mooiste en vriendelijkste
besturingssysteem ter
wereld.
Daar kunnen de jongens van ProRail nog iets van leren…

Blij mee? Steun me, zodat ik door kan gaan!
Become a patron at Patreon!

Wil je hulp bij het schrijven, of gewoon een keer advies over je project? Stuur me een mailtje.

,